طراحی لوگو   | طراحی آرم   | بازسازی لوگو   | لوگو تایپ   RSS

تهران، میدان حسن آباد، کوچه حافظ پلاک 2  تلفن : 66486177  -  66486235

طراحی لوگو

طراحی لوگو (8)

طراحی لوگو

برند های معروف با لوگوهای ارزان

برند های معروف با لوگوهای ارزان , طراحی لوگو

طراحی لوگو کوکا کولا

کوکا کولا

هزینه کل : 0 دلار

این لوگو یکی از شناخته شده ترین لوگو ها در سطح جهان بوده این لوگوتقریبا 130 سال دست نخورده مانده و یک لوگوی کلاسیک میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو مایکروسافت

 

مایکروسافت

هزینه کل : 0 دلار

این لوگو در سال 2012 به روز شد ودر ازای این به روز شدن هیچ هزینه اضافی پرداخت نکرد . این لوگو هنوز همان پنجره 4 رنگ میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو گوگل 

 گوگل

هزینه کل : 0 دلار

این لوگو طی این سال ها تغییرات جزئی داشته است اما مفهوم اصلی استفاده از جی . آی . ام . پی تغییری نکرده . این لوگو در سال 1998

به دست سرگئی برین ، یکی از موسسان گوگل طراحی شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو توییتر 

توییتر

هزینه کل : 15 دلار

این لوگو از سایت I stock photo به مبلغ 15 دلار خریداری شد .

 

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو نایک

 

نایک

هزینه کل : 35 دلار

در سال 1971 یکی از بنیانگذاران نایک این لوگو را از کارولین دیویدسون به مبلغ 35 دلار خرید و شاید این مبلغ تعجب آور باشد .

 

 

 

 

 [...]

ادامه مطلب 0

گرانترین طراحی لوگوها

طراحی لوگو

طراحی لوگو شهر بلفاست

شهر بلفاست

هزینه کل:280.000 دلار

شهرستان بلفاست در سال 2008 تصمیمی به تغییر لوگوی خود گرفت و لوگوی خود رابه دست شرکت Wilson creative طراحی کرد و در ازای این طراحی 280.000 دلار پرداخت کرد . این طراحی جدید B بوده که به شکل قلب است که اسم شهرستان درآن نوشته شده است .

به منظور انتقال پیام ، نمادی از قلب که به معنای عشق است ، در B وجود دارد که سابقه ی خشونتبار این شهر را به کل منتفی میکند و پیام آور عشق است .

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو شهر ملبورن

 

شهر ملبورن

هزینه کل : 625.000 دلار

طراحی شده توسط landor associates در سال 2009 . طراحی این لوگو به دلیل همایت از استراتژی هویت سازمانی جدید ملبورن بود .

 

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو المپیک 2012 لندن

 

المپیک 2012 لندن

هزینه کل : 625.000 دلار

لوگوی این المپیک توسط شرکت wolff olins  طراحی شد . هرچند انتقاداتی مبنی بر درهم برهم این لوگو گفته شد ، اما باقیمت 625 هزار دلارخریداری شد و بین لوگو های گران به حساب می آید .

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو پپسی

 

پپسی

هزینه کل : 1.000.000 دلار

در سال 2008 پپسی لوگوی خود را تغییر داد و خیلی ها این تغییر را یک شکست بزرگ تلقی کردند و لوگوی پپسی را پایین تر از لوگوی مجانی کوکا کولا دانستند با این حال هزینه ی این طراحی برابر با 1 میلیون دلار است .

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو بی . بی . سی

 

بی . بی . سی

هزینه کل : 1.800.000 دلار

لوگوی BBC در سال 1997 باز طراحی شد وبا  پرداخت مبلغ شگفت آور 1.800.000 دلار در آن سال همه را متعجب کرد . این لوگو تاریخ طولانی ترین زمان ماندن در صفحه را شکاند .

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو ای . ان . زد

 

ای . ان . زد

هزینه کل :15.000.000 دلار

این لوگو در سال 2009 باز طراحی شد و مبلغ 15 میلیون دلار پرداخت شد . البته دلیل پرداخت این مبلغ را ، بودن یک بانک بین المللی دانستند .

این مبلغ شامل طیف استراتژی بازاریابی جدید نیز میباشد .

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو پستن نروژ

 

پستن نروژ

هزینه کل :55.000.000 دلار

این شرکت ارائه دهنده ی خدمات پستی در نروژاست . در سال 2008 کمپین گسترده ای برای تغییر لوگو ایجاد شد که هزینه ی آن 300 میلیون کرون نروژی معادل 55 میلیون دلار شد .

 

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو اکسنچر

 

اکسنچر

هزینه کل :100.000.000دلار

در سال 2000 این شرکت با تغییر نام و لوگو ی خود مواجه شد و یکی از بزرگ ترین شکست ها را در این زمینه رقم زد ولی قیمت فوق العاده زیادی دارد که برابر با 100 میلیون دلار است .

 

 

 

 

 

 

طراحی لوگو بریتتیش پترولیم

 

 

بریتتیش پترولیم

هزینه کل :211.000.000 دلار

این لوگو در سال 2000 با مبلغ 211 میلیون دلار لوگوی خود را تغییر داد و یک برند سازی جدید کرد .

 

 

 

 

 

طراحی لوگو سیمانتک


 

سیمانتک

هزینه کل :1.128.000.000 دلار

در طراحی مجدد این شرکت هزینه ای 1.128.000.000 پرداخت شد که شامل یک پک کامل بود.

 

 [...]

ادامه مطلب 0

اسرار نهفته در لوگو قسمت دوم

اسرار نهفته در لوگو قسمت دوم , طراحی لوگو

Le de tour france

Le de tour france

اگر به طراحی لوگو ها دقت کنید متوجه یک دوچرخه سوار می شوید که با حرف R  درست شده است . چرخ دوچرخه به نمایندگی از پیراهن داده شده در مسابقات، زرد است .

 

 

 

 

 

طراحی لوگو Eight

 

Eight

این طراحی لوگو از لحاظ ارتباط دقیق لوگو با نام دومی ندارد به همین دلیل بسیار راحت میتوان متوجه ساختار لوگو شد .

از آنجا که eight به معنای هشت میباشد و لوگو از عدد هشت انگلیسی ساخته شده همه متوجه آن میشوند ، آیا شما هم متوجه شدید؟؟

 

 

طراحی لوگو LG

 

LG

نه ، این طراحی لوگو از روی پک من ساخته نشده است . هرکس متوجه این صورت میشود اما همه متوجه پیام نمیشود . موقعیت کلمات L و G در داخل دایره مهم است . LG دایره ی خود را نماد جهان میداند و آن صورت در این دایره نیز نشان جهانیان ، آینده ، جوانان ، انسانیت و فناوری است و رنگ قرمز به عقیده ی  LG مشتری را جذب میکند و نشان دهنده ی دوستی است .

 

 

 

طراحی لوگو Killed

 

Killed

کلمه Killed به معنای کشته شده میباشد و اگر به طراحی این لوگو دقت کنید ، حرف i به صورت یک فرد مرده ، افقی قرارداده شده است که بسیارهوشمندانه است .

 

 

 

طراحی لوگو Quik silver

 

Quik silver

طراحی لوگو quik silver نمایانگر یک کوه و موجی روی آن است که به معنای ورزش کردن در شرایط سخت است و این شرکت ادعا دارد میتواند نیاز های مشتریانش را در این ضمینه فراهم کند . حال دقیقتر نگاه کنید . درست است ، این لوگو شبیه سرقو نیز است .

در طراحی لوگوی roxy از تلفیق دو لوگوی quik silver استفاده شده است .

 

 

 

طراحی لوگو Coca cola

 

Coca cola

از نزدیک به حرف o در کلمه cola دقت کنید . متوجه چه چیزی میشوید؟ نگران نباشید ، زیرا بیشتر مردم متوجه نمیشوند . در واقع مانند پرچم کشور دانمارک است که به شادترین کشور دنیا مهروف است اما این تشابه از عمد نبوده است اما Coca cola این قضیه را کشف کرد و شروع به راهندازی شیرین کاری رسانه ای در فرودگاه دانمارک کرد .

طراحی لوگو کوکا کولا

 

 

 

 

 

طراحی لوگو Federal express

 

Federal express

طراحی لوگوی این کمپانی بسیار خلافانه است . در نگاه اول همه ما شاحد دو رنگ مختلف هستیم ، اما اگر کمی دقت کنیم متوجه یک فلش بین حروف E و x میشویم که نشانه فکر ونگرش کمپانی به آینده است.

 

 

 

 

 

 

 طراحی لوگو Adidas

 

Adidas

به نظر طراحی این لوگو شبیه کوه است و دقیقا قرار است چنین چیزی باشد . سه خط کج که سازنده ی این کوه هستند ، نشانه سختی های سر راه است برای برطرف کردن نیازهای مردم .

 

 

 

 

طراحی لوگو NBC

 

NBC

طراحی لوگوی این شرکت یک طاووس است با پرهای رنگی . دلیل رنگارنگ بودن این است که rca تولید کننده ی اولین تلوزیون های رنگی بوده و خود rca صاحب nbc است به همین علت جهت انطباق این شرکت با فناوری های ایجاد شده لوگوی خود را رنگارنگ درست کرده است .

 

 

 

 

 طراحی لوگو Spartan

 

Spartan

این طراحی لوگو یک نبوغ خالص است . در نگاه اول یک گلف باز بعد از پرتاب توپ دیده میشود ولی با کمی دقت میتوان متوجه یک صورت شد که کلاه اسپارتان برسر دارد .

 

طراحی لوگو Spartan

 

 [...]

ادامه مطلب 0

سایز لوگو

سایز لوگو , طراحی لوگو

به یاد داشته باشید که یک لوگو باید در سایزهای مختلف تولید شود- برای سربرگ کمپانی، مخصوص وب سایت و مناسب برای آگهی های تبلیغاتی. اگر طرح لوگو خیلی پیچیده باشد درک و تشخیص آن در سایزهای کوچک بسیار سخت خواهد بود. پس ما سعی می کنیم لوگو را در اندازه های مختلف ارائه کنیم، چون این مسئله برای یک مشتری با تجربه اهمیت زیادی دارد.[...]

ادامه مطلب 0

طراحی ساده لوگو

طراحی ساده لوگو , طراحی لوگو

لوگویی که دارای جزییات زیاد و پیچیده است نه تنها به سختی طراحی می شود بلکه به سختی هم به خاطر سپرده شده به یاد آورده می شود. چرا وقت خود را با طراحی یک لوگوی پیچیده و پر از جزییات تلف کنیم در حالی که همه ما می دانیم که یک لوگوی ساده جذابیت ویژه ای دارد؟ وقتی سعی می کنید یک طراحی کاملا ساده انجام دهید، متوجه می شوید که این کار به مراتب سخت تر است. طرح های ساده از نشانه های یک طراح خوب هستند و این حقیقت را نشان می دهند که ذهن طراح بر اساس ایده های موجود در مورد یک شغل و یا کار تجاری، قادر به ساده سازی ایده های پیچیده است.[...]

ادامه مطلب 1

لوگو باید تاثیر فوری داشته باشد

لوگو باید تاثیر فوری روی بیننده بگذارد , طراحی لوگو , لوگو باید تاثیر فوری داشته باشد

یکی از علایم لوگوی خوب این است که به محض اینکه مخاطب لوگو را دید ، بلافاصله تحت تاثیر قرار بگیرد. طرح لوگو باید به گونه ای باشد که در چند ثانیه تاثیر خود را روی بیننده اعمال کند. باز هم اگر طرح لوگو پیچیده باشد طوری که افراد برای فهم معنی آن مجبور به جستجو و کاوش باشند، احتمالا تاثیر مطلوبی نخواهد داشت. مخصوصا امروزه که در دنیایی زندگی می کنیم که سرعت حرف اول را می زند، بیننده باید برای فهم و جمع بندی موضوع زمان کمی را صرف کند.[...]

ادامه مطلب 0

نقش رنگ در طراحی لوگو

نقش رنگ در طراحی لوگو , طراحی لوگو

معمولا هر کمپانی قبلا یک هویت صنفی و یک رنگ صنفی داشته است. این آیتم در هنگام انتخاب رنگ برای لوگو کمک زیادی به طراحی لوگو می کند. وقتی رنگ بندی خاصی برای طراحی لوگو نداشته باشیم، باید لوگو را در رنگ های مختلف به مشتری ارائه دهیم. حتما شما دوست ندارید از رنگ هایی با شدت بالا که باعث پیچیده و زننده شدن طرح لوگو در هنگام چاپ روی یک صفحه و یا آگهی تبلیغاتی می شود استفاده کنید.

 

[...]

ادامه مطلب 1

طرح لوگو باید سبک باشد

طراحی لوگو , طرح لوگو باید سبک باشد

طرح و مفهوم لوگو باید تا حد امکان سبک باشد

این که لوگویی که طراحی می شود دارای مفهوم باشد خیلی خوب است. در عین حال قرار دادن چند ایده در یک طرح لوگوی ساده کار آسانی نیست. این چیزی است که باید در صحبت های اولیه با مشتری به آن پرداخته شود. اگر به لوگوهای فوق العاده و برجسته ای که روی اینترنت قرار داده شده اند توجه کنید، خواهید دید که همه لوگوهای کاربر پسند از طراحی های ساده ای برخوردارند که یک ایده ساده در پشت آن نهفته است. هر چه ایده های اعمال شده در طراحی لوگو بیشتر باشد لوگو به همان نسبت پیچیده، آشفته و گیج کننده خواهد شد.[...]

ادامه مطلب 1

طراحی لوگو

در صورت عدم رضایت از طراحی لوگو وجه طراحی لوگو پس داده می شود. طراحی لوگو برای تمام سلایق و با در نظر گرفتن تمام اصول حرفه ای طراحی آرم.

طراحی زیبا

هر سازمان و یا شرکتی دارای یک  شخصیت خاص می­باشد که این شخصیت وابستگی ویژه­ ای به تطابق اجتماعی انسانها دارد

طراحی آرم

طراحی لوگو برای تمام سلایق و با در نظر گرفتن تمام اصول حرفه ای ، طراحی لوگو ، آرم یا نشانه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما بخواهید

طراحی تراکت

لوگو یک محصول و یا شرکت در واقع نمادی از شخصیت و نشانی از تولید و محصول آن شرکت می­باشد

طراحی لوگو آخرین مقالات

خدمات ما چه کارهایی می توانیم انجام دهیم

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی بروشور

طراحی بروشور

طراحی بروشور

طراحی بروشور

عکاسی

عکاسی صنعتی

عکاسی اجسام

عکاسی

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ

چرا ما ؟ دلیل انتخاب سایت

طراحی لوگو

85%

طراحی بروشور

91%

طراحی کاتالوگ

78%

عکاسی

67%

طراحی خاص

95%

طراحی تراکت

طراحی لوگو

طراحی لوگو (Logo Design )

 

هر سازمان و یا شرکتی دارای یک شخصیت خاص می­باشد که این شخصیت وابستگی ویژه­ ای به تطابق اجتماعی انسانها دارد .

لوگو یک محصول و یا شرکت در واقع نمادی از شخصیت و نشانی از تولید و محصول آن شرکت می­باشد ، مائده دیزاین طراحی لوگوها را غالباً به صورت کلمه­ ای ، علامت ابزاری و یا ترکیبی از آن دو بکار می­گیرد که به طور مثال تصویر 1 جلوه ­ی لوگو کلمه­ ای و تصویر 2 بیان لوگو ابزاری و توصیفی می­باشد که ابزار بصورت یک تصویر بصری بوده و تصویر 3 از سبک ترکیب کلمه و ابزار می باشد .

مائده دیزاین لوگو را به شکل­ هایی طراحی می­کند که برخی از آن نمونه­ ها عبارتند از :

 

1. طراحی لوگو منحصر به نام

( Exclusive Logo Names ) :

 

 در طراحی این لوگو مسلماً آنچه به چشم می­خورد طرحی از اسم سازمان و یا شرکت می­باشد که در مائده دیزاین به آن طراحی لوگو اسمی گفته می­شود .

 

2. طراحی لوگو نام – نشان :

  مائده دیزاین این لوگو را ساختاری از نام سازمان و یا شرکت در درون یک نماد بصری قرار می­دهد .

 

3. طراحی لوگو با حروف نخستین سازمان یا شرکت :

  طراحی این لوگو مورد علاقه و بهره ی شرکت ها و سازمان هایی است که قصد دارند مائده دیزاین حرف اول کلمات شرکت و سازمانشان را در لوگو بگنجاند .

 

4. طراحی لوگو اسم و تصویر :

این لوگو را مائده دیزاین به گونه ای طراحی می کند که در آن لوگو اسم و تصویر سازمان و شرکت مجزا از هم قرار می­گیرند اما هر دو بخش لوگو مؤلفه ای ملازم با یکدیگر به حساب می آیند .

 

5. طراحی لوگو پیوندی :

مائده دیزاین با تجارب چندین ساله ی خود لوگوهای منحصر به فردی را طراحی می کند ، از آن جمله ، لوگوهایی است که در آن طرحی از اسم شرکت موجود نیست اما یک نوع اثر دیداری گرافیکی می باشد و مناسبت درستی را با سازمان یا شرکت و بیننده ایجاد می­کند . مائده دیزاین این لوگو را به گونه ای طراحی می کند که سازمان و شرکت به سادگی و بسیار ماهرانه شناخته می­شود ، به طور مثال مانند لوگو * .

 

6. طراحی لوگو نشانه ای :

مائده دیزاین برای ایجاد رضایت نسبت به کاربردی کردن لوگو نوعی دیگر از لوگو به نام لوگو اشاره­ای را طراحی کرده است که درطراحی این لوگو به نوع خاص از سازمان و یا شرکت اشاره دارد ، مانند علامت * که در لوگو * بیننده را به * اشاره می دهد و یالوگو شرکت * که اشاره­ای است به * .

 

7. طراحی لوگو انتزاعی :

در طراحی این نوع لوگو ، مائده دیزاین برای مورد پسند واقع شدن و جذب بیشتر مخاطبان شرکت ها و سازمان ها طرحی از لوگو که از اشکال گوناگون هندسی تشکیل یافته است را طراحی می نماید ، مطمئناً این طرح از لوگو منفعت بسیاری دارد و مورد گزینش و کشش مخاطبان خاص خود می­باشد . در این کار گرافیکی از لوگو ، طراحان مائده دیزاین از آزادی بیشتری برخوردار می باشند .

البته طرح های دیگری از لوگو وجود دارد که به مهم­ترین آنها اشاره نمودیم­ .

 امیدواریم مطالب در مورد لوگو قابل توجه خوانندگان قرار گرفته باشد .

آمار طراحی لوگو

40

نمونه لوگو ها

152

 طراحی بروشور

280

طراحی تراکت

184

طرح های ویژه

طراحی لوگو برای تمام سلایق و با در نظر گرفتن تمام اصول حرفه ای ، طراحی لوگو ، آرم یا نشانه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما بخواهید

درباره ما

مائده دیزاین طراحی لوگو

طراحی لوگو برای تمام سلایق و با در نظر گرفتن تمام اصول حرفه ای ، طراحی لوگو ، آرم یا نشانه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما بخواهید .

آدرس :

آدرس : تهران میدان حسن آباد کوچه حافظ پلاک 2
تلفن تماس : 66486235  -  66486177 - 021
فکس : 89776276
تلگرام : 09198004650
ایمیل : kgpr.ir[at]gmail.com
ساعت کار : 8/30 صبح الی 5 بعد از ظهر