

طراحی لوگو فارسی آنلاین و رایگان : با توجه به تمام برندها و لوگوهای موفق در سطح جهان که معمولا به زبان لاتین طراحی شده اند و از تکنیک های کاربردی و موثر در ساختار طراحی لوگو آن ها استفاده شده است ؛ بسیاری از تجارت های نوپا در ایران با توجه به زمینه فعالیتشان تمایل دارند از لوگوی فارسی در دنیای برندینگ استفاده کنند. در برخی از برندها ، لغت های فارسی در انتقال پیام و شعار و هویت بخشیدن به تجارت ها موفق ترند و مخاطبان بهتر می توانند از طریق این کلمات با شرکت یا کمپانی ارتباط برقرار کنند. برای طراحی لوگو فارسی سه گزینه وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به بررسی معایب و مزایای این سه روش بپردازیم.
روش اول طراحی لوگو فارسی آنلاین و رایگان
نوعی طراحی لوگو فارسی وجود دارد که توسط طراحان ماهر ، نرم افزارهای تخصصی ، پردازش سریع و ایده پردازی در ساختار اصلی لوگو انجام می شود. توجه داشته باشید که این نوع طراحی لوگو ، مناسب برای کسب و کار و تجارت های بزرگ می باشد. همچنین بدیهی است که تعرفه های مختلفی برای سفارش طراحی سبک های مختلف لوگو از آماتور تا حرفه ای در نظر گرفته شده باشد ؛ به همین سبب شما می توانید با توجه به سرمایه اولیه در شروع تجارتتان ، لوگویی جذاب و منحصر به فرد با قیمتی مناسب سفارش دهید.
روش دوم طراحی لوگو فارسی آنلاین و رایگان
روش دیگری در طراحی وجود دارد که لوگوی فارسی توسط نرم افزارهای تحت ویندوز که شامل فایل های باز و سورس های رایگان آماده از اشکال ، عناصر و نمادهای تاثیرگذار در ساختار اصلی طراحی لوگو می باشند ، طراحی می شوند. به تعبیری شما می توانید به راحتی با قابلیت کشیدن و رها کردن اشکال و نمادهای گوناگون ، لوگو دلخواه خود را طراحی کنید. در این روش به دلیل اینکه مسئولیت طراحی لوگوی برندتان را به عهده گرفته اید و در مقابل یک شرکت یا کمپانی از صفر تا صد بازخوردها و واکنش های مخاطبان را در برخورد با لوگوی طراحی شده ، قبول کرده اید. باید توجه داشته باشید ضمن اینکه مطالعات گسترده ای در حوزه ی طراحی لوگو انجام دهید و تمام جنبه های مختلف زمینه فعالیت برند خود و طراحی را بررسی کنید ؛ ضروری است لوگویی که هویت شرکت یا برندتان را به همراه دارد و در عین حال ساده ، رمزآلود و منحصر به فرد باشد را طراحی کنید.
روش سوم طراحی لوگو فارسی آنلاین و رایگان
روش طراحی لوگو فارسی رایگان که معمولا به صورت آنلاین در وب سایت های مختلف ارائه می شود ، مزیت ها و معایب مختلفی دارد. از مزیت های این روش می توان به سهولت در طراحی بدون داشتن تخصص در نرم افزارهای گرافیکی ، رایگان بودن و کوتاه بودن دوره ی زمانی طراحی لوگو اشاره نمود. همچنین بزرگترین شایبه ی این روش ، نامناسب بودن طراحی لوگو رایگان برای تجارت های بزرگ و برندهای مشهور می باشد. زیرا طراحی لوگو فارسی برای این نوع تجارت ها باید رمزآلود ، منحصر به فرد ، مفهومی و خاص باشد. طراحی لوگو آنلاین و رایگان مناسب برای تجارت های کوچک و وب سایت های تازه تاسیس می باشد.
در پایان این مقاله مجموعه ی مائده دیزاین بهترین روش را برای طراحی لوگو فارسی ، ثبت سفارش و سپردن طراحی لوگو به طراحان ماهر و حاذق می داند. شما با یکبار هزینه برای طراحی لوگو منحصر به فرد می توانید سال ها از آن در دنیای برندینگ استفاده کنید و از طریق یک لوگو جذاب و اسرارآمیز ، برند خود را در کسری از ثانیه به مخاطبان خود معرفی کنید.